Ekonomi

BYD/Ergun: 2024’te pazarda düşüş bekliyoruz

Otomotiv Zirvesi’nin bu haftaki konuğu BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun oldu.

2024 yılının normalleşme yılı olacağını belirten Ergun “Özellikle ilk 3 ayda gerçekleşen yüksek satışların ardından kalan 9 ayda temponun biraz daha yavaşladığını görebiliriz. Genel olarak baktığımızda kredi kullanımının bunda önemli bir etkisi olacak ve bu noktada pazarda düşüş olması kaçınılmaz gibi görünüyor. 2024 için 850-900 bin civarında bir pazar beklentimiz var” dedi.

Ergun “Biz BYD markası olarak kendimizi bir teknoloji şirketi olarak konumlandırıyoruz ve tüm sunduğumuz ürünler de buna yönelik olarak geliştiriliyor. Elbette bu gelişmeler yaşanırken çevre de her zaman ön planda olacak. Elde edilen teknolojinin çevreci olması bir zorunluluk haline geldi. Küresel sıcaklık artışının 1,5 dereceyle sınırlandırılması gerekiyor. Yeşil Mutabakat kapsamında tüm paydaşlara büyük bir sorumluluk düşüyor. İklim değişikliğinde çevreci markalar önemli olacak. BYD’nin kendine biçtiği en önemli misyon, dünyayı bir derece soğutmak. Ülkemizde otomotiv sektöründe çevreci araçların pazardan aldığı pay artmış olsa da hala Avrupa ülkelerinin oldukça gerisinde. Bu noktada çevreci araçlara çeşitli teşvikler verilerek pazar paylarının gelişmesine katkı sağlanmalı” diye konuştu.

ErgunBYD Türkiye olarak 2023’ün son çeyreğinde Türkiye pazarında yerimizi aldık. 15 gün içerisinde 552 satış ile BYD ATTO 3 ile lansman ayımızda en çok tercih edilen ilk üç elektrikli otomobil modelinden birisi olduk. Geçtiğimiz hafta da, şarj edilebilir hibrit BYD SEAL U DM-i’ı satışa sunduk. Bu modeli Avrupa’dan önce Türkiye pazarına sunduk ve bu da Türkiye pazarının BYD için ne kadar önemli olduğunun bir işareti. Geleneksel hibritlerden farklı olarak, BYD’nin Super DM olarak isimlendirdiği elektrik odaklı şarj edilebilir hibrit teknolojisinde, başrol elektrikli motorun. Benzinli motor ise yan oyuncu olarak hikayede yer alıyor. Geleneksel hibritlerde bu denge tam tersi durumda” ifadelerini kullandı.

Ergun “Şarj edilebilir hibrit otomobiller ile yüzde 100 elektrikli otomobillerin birbirine rakip olduğunu düşünülüyor, anca durum aslında tam olarak böyle değil. Aracı kullanım amacına göre yüzde 100 elektrikli otomobiller ve şarj edilebilir hibritler, elektrifikasyon sürecinde birbirini destekleyici ve elektrifikasyon sürecini hızlandırıcı bir rol alacaklar. Daha çok uzun yolda otomobillerini kullananlar şarj edilebilir hibrit otomobilleri, şehir içi odaklı kullanım yapanlar ise yüzde 100 elektrikli otomobilleri ilk aşamada tercih edebilir” dedi.

haber-manyas.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Sultanbeyli Escort
Harmantepe Escort
Yalıköy Escort
Acarlar Escort
Poyrazköy Escort
Nuripaşa Escort
Sultançiftliği Escort
Madenler Escort
Fevzi Çakmak Escort
Celaliye Escort
İstiklal Escort
Avrupa Yakası Escort
Mevlanakapı Escort
Huzur Escort
Ekinoba Escort
Eskişehir Escort
Sortullu Escort
Küçük Piyale Escort
Yeniköy Escort
Anadolu Escort
Cumhuriyet Escort
Aydıntepe Escort
Binbirdirek Escort
Bozkurt Escort
Sarıgazi Escort
Gümüşdere Escort
Bahçeşehir Escort
Nişancı Escort
Küçük Ayasofya Escort
İcadiye Escort
Habibler Escort
Cibali Escort
Çengeldere Escort
Mimar Kemalettin Escort
Mimar Sinan Escort
Pınartepe Escort
Atatürk Escort
Cumhuriyet Escort
Çayırdere Escort
Yahya Kahya Escort
Meşrutiyet Escort
Büyükbakkalköy Escort
Yazlık Escort
Mimar Sinan Escort