Teknoloji

Counter-Strike’ın Başarısız Hikayesi: Koşul Sıfır

Counter-Strike, Valve tarafından geliştirilen ve internette buluşan bir bilim kurgu nişancı oyunudur. Half-Life için bir modüzerinde işbirliği yapmaya karar veren iki programcı Minh Le ve Jess Cliffetarafından yaratıldı Valve, Counter-Strike’ın potansiyelini fark ettive 2000 yılında piyasaya sürülen modun resmi bir versiyonu üzerinde çalışmaları için Le ve Cliffe’i tuttu.

Counter-Strike, milyonlarca kopya satarak ve profesyonel oyuncuları ve sponsorları kendine çeken rekabetçi bir ortam yaratarak büyük bir başarı elde etti. Valve, Counter-Strike’ın popülaritesinden yararlanmak istedi ve iyileştirilmiş grafikler, yeni silahlar, haritalar ve modların yanı sıra botları tanıttı. Tek oyunculu hikaye modu içeren bir devam oyunuyapmaya karar verdi.

Valve, projeyi daha önce Half-Life genişletmeleri üzerinde çalışan bir stüdyo olan Gearbox Software’e atadı. Gearbox Software, Counter-Strike: Condition Zero üzerinde çalışmaya 2001’de başladı ve 2002’de yayınlamayı planladı. Ancak işler beklendiği gibi gitmedi…( Kirazoğlu’na selamlar!)

Sorunlar başlıyor: Gearbox Software kaldıramayacağı bir yük aldı.

Gearbox Software’den hiç yayınlanmamış karakter modelleri

Stüdyo, Counter-Strike: Condition Zero’yu geliştirirken çeşitli zorluklarla karşılaştı. Birincisi, devam oyunu orijinal oyuna sadık ama aynı zamanda. yenilikçi ve yepyeni olmak İsteyen hayranların yüksek beklentileriyle uğraşmak zorunda kaldılar. İkincisi, çağdaş grafikler veya tek oyunculu oyun için tasarlanmamıştır. eski bir oyun motoruyla çalışmak zorundaydılar. Üçüncüsü, Tom Clancy’s Rainbow Six: Raven Shield ve SWAT 4 gibi emsal projeler üzerinde çalışmak. diğer stüdyolarla rekabet etmek zorunda kaldılar.

Gearbox Software, hayranları tatmin etmenin ve yeni bir şey yaratmanın ortasında istikrar bulmakta zorlandı. Samimiyet odaklı oyun, belirleyici seçimler ve hikayeler eklemek için tek oyunculu hikaye modu için farklı fikirler denediler. Ek olarak, yeni efektler ve modeller ekleyerek grafikleri güzelleştirmeye çalıştılar . Ancak bu fikirlerin hiçbiri Counter-Strike’ın temel oynanışıyla veya motorun sınırlamalarıyla ilgili değil. iyi çalışmadı . Sonuç, modası geçmiş görünen, kötü oynanan ve kimliksizbu bir oyundu.

Oyun birkaç kez ertelendi ve testçilerden ve oyunun erken sürümlerini oynayan eleştirmenlerden olumsuz geri bildirimler aldı. Valve, Gearbox Software’in ilerlemesinden memnun değildi ve 2002’de projeyi devralmaya karar verdi. Valve, Counter-Strike: Condition Zero’yu sona erdirmek için Gearbox Software’i kovdu. Rogue Entertainment adında başka bir stüdyo tuttu.

Sorun devam ediyor: Gearbox’ın yükünü alan Rogue Entertainment da tökezledi.

Rogue Entertainment tarafından geliştirilen versiyondan bir çatışma sahnesi

Rogue Entertainment, American McGee’s Alice ve Quake II: The Reckoning gibi oyunlar üzerinde çalışan küçük bir stüdyoydu. Gearbox Software’den bir sızıntı miras aldılar, işaretlemek için sıfırdan başlamak zorunda kaldılar. Tek oyunculu hikaye modunun çoğunu bir kenara bırakıp Counter-Strike oynanışının farklı yönlerini sergileyecek bir dizi görev oluşturmaya odaklanmaya karar verdiler. Ek olarak, açılabilir silahlar, görünümler ve başarılaryeni özellikler eklendi.

Rogue Entertainment, 2003 yılında Counter-Strike: Condition Zero’yu sunmak için çok çalıştı, ancak bu süreçte birçok zorlukla karşılaştı. Hatalar, çökmeler ve uyumluluk sorunlarıCounter-Strike: Condition Zero’daki çalışmaları için kendilerine telif ücreti ödenmesi gerektiğini de iddia etti. eski Gearbox Software çalışanları tarafından açılan davalarYasal sorunlarla da uğraşmak zorunda kaldılar.

Rogue Entertainment tarafından geliştirilen versiyondan bir harita

Ayrıca, Call of Duty ve Medal of Honor: Allied Assault gibi 2003’te piyasaya sürülen diğer oyunların rekabetiyle de uğraşmak zorunda kaldılar. Rogue Entertainment, Counter-Strike: Condition Zero’yu bitirmeyi başardı, ancak artık çok geçti. Oyun Mart 2004’te yayınlandı, ancak hem eleştirmenlerden hem de oyunculardan karışık eleştiriler aldı( yaklaşık %60).

Oyun, modası geçmiş grafikleri, cansız oynanışı, kısa uzunluğu ve düşük yeniden oynatma maliyeti nedeniyle eleştirildi. oyun, Selefine kıyasla düşük satıldı( ancak 2008’de perakende satış yoluyla 2,9 milyon kopya sattığı için yine de fena değil) ve yeni oyuncuları çekmekte veya eskileri elde tutmakta başarısız oldu.

Sorunlar nihayet sona erdi: Turtle Rock Studios devraldı.

Ve son olarak hepimizin bildiği Counter-Strike: Condition Zero

Valve, Counter-Strike: Condition Zero’nun bir başarısızlık olduğunu fark etti ve ondan ellerinden gelen her şeyi kurtarmaya karar verdi. Source adlı yeni motorlarında çalışacak yeni bir Counter-Strike sürümü oluşturmak için Kaplumbağa Kaya Stüdyoları Başka bir stüdyo tuttular. Turtle Rock Studios daha sonra hepimizin bildiği oyunu yayınladı: Counter Strike kaynağı . ( Left 4 Dead serisini de geliştiren ekip onlar.)

O oyun ne kadar başarılıydı ve Counter-Strike’a: Küresel Saldırı sebep olduğunu biliyoruz . Bu nedenle Counter-Strike: Condition Zero’nun geliştirme süreci zorluyken Counter-Strike: Source’un yükselmesi için bir fırsat yarattı.

Gearbox Software tarafından bugün yapılan Counter-Strike: Condition Zero’nun içeriği, “Counter-Strike: Koşul Sıfır Silinmiş Sahneler”başlığı altında yayınlanan bir paket ile oynayabilirsiniz.

kavak-ajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort